* *
Pontos idő: 2014.07.24. 16:45

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1454 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 73  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2013.02.26. 13:04 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.02.26. 00:14
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Fejér megye
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: dízel
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
Dzy987 írta:

A rádió típusát sajnos nem tudom +mondani mert még nincs kivéve...(gyári egyszerű cd-s :)!A központi zárra gondoltam, a kulccsal gombnyomásra nem nyílik-záródik, csak a hátsó zárakat viszi!A klímám már működik szerencsére!Voltam vele diagon és azt mutatta a számítógép h nincs benne rádió, vmiért nem tudott vele kommunikálni a másik két problémámra meg nem mondtak semmit!:S És ez 1 bmw-kel foglalkozó szervíz volt...pénzt nem kértek de többet oda sem viszem!


A diagot remélem nem a "szak" szervíz csinálta!
Máshol is csináltass egy diagot ha tudsz.
Midet viszonylag olcsón találsz, előtte beteszed tesztre és kiderül, hogy az romlott el vagy sem.
Környező klubtárs, bontó segíthet.

A centrállal lehet ajtóba a hiba. Diaggal végig lehet tesztelni egyesével ha jól emléxem.

PÉNZT NEM KÉRTEK! HAHA!
Vinném a midről a szlát plusz még a többit.
Egyesével építenem a kirakatba fizetési hajlandótlanság :) esetén!!!
Persze neked nem javaslom, mert talán azzal már bátorítanálak is! ;)

Lesliéhez annyit, hogy ilyen helyen nem szabad hagyni a kocsit.
Ez egy olyan kapitális hiba, hogy az életbe csak egyszer hallottam.
Az az ember lovász mester volt, soha sem volt autója.
Nem mellesleg, nagyon kedvelem őt!
Egy du. jót akart és kicserélte az akkut alvó gyermeke autójába.
Máshogy nem ment neki, rákalapálta a sarút. -fordítva.
Zastava elektromos hálózata bánta.
Akkoriban az 1/3 autó ára volt kb. a javítás.



Okés köszi a segítséget!Péntekre van már időpontom szervizbe...majd beszámolok mi lett a vége!


Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2013.02.26. 18:06 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.23. 01:00
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
motoristen írta:
Sziasztok!

Segítséget kérnék '97. 528i-hez.

Menet közben kigyulladt a töltésjelzőm. Az autó megy szépen, akksinál rámértem, tölt. Az első biztosíték táblán kiégett a 15. számú 7.5 A. bizti.
Kicseréltem, a töltésjelző elaludt. Kb. 1 km-t mentem vele, aztán újra világított. Hazaérve megnéztem, megint a bizti. Nem cseréltem ki, mert gondolom annak oka van, ha kiég. De mi?

Ha valakinek volt már hasonló gondja, vagy van esetleg tippetek mi okozhat ilyen galibát segítsetek pls.

Válaszokat előre is köszönöm!


Senkinek nincs tippje? :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.02.26. 18:18 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 1234
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 89 alkalommal
Kapott köszik: 119 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
motoristen írta:
motoristen írta:
Sziasztok!

Segítséget kérnék '97. 528i-hez.

Menet közben kigyulladt a töltésjelzőm. Az autó megy szépen, akksinál rámértem, tölt. Az első biztosíték táblán kiégett a 15. számú 7.5 A. bizti.
Kicseréltem, a töltésjelző elaludt. Kb. 1 km-t mentem vele, aztán újra világított. Hazaérve megnéztem, megint a bizti. Nem cseréltem ki, mert gondolom annak oka van, ha kiég. De mi?

Ha valakinek volt már hasonló gondja, vagy van esetleg tippetek mi okozhat ilyen galibát segítsetek pls.

Válaszokat előre is köszönöm!


Senkinek nincs tippje? :(


Esetleg nezd meg a tablazatban mi tartozik ahhoz a biztihez.

SII Tapatalk 2

_________________
Sting like a Beemer!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.02.26. 18:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 2783
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 360 alkalommal
Kapott köszik: 629 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 530d
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Dzy987 írta:
barbrady írta:
Dzy987 írta:
Üdvözletem!

Nekem olyan gondom van,hogy polaritás csere történt az autóban /kedves szerelő/ (az autó:2002es e39 520d-136le) miután rányomta az akkumulátor negatívjára a pozitívot és fordítva 1sőnek szép szikrát vert /azt hitte gyujtáson van-régen rossz-/eztán rajta is tartotta h kerek legyen :/!Generátor füstölt (meghalt)ablaktörlő bekapcsolt,elektromos ablakok mentek kicsit +zavarodott!Computer szerencsére +maradt indult az autó töltés persze nem volt-azóta már van-!Na most amik maradtak gondok,Rádió nem kapcsol be dátumot időt mutatja!Elöl a központi nem megy csak manuálisan,elektromos tükrök sem!Ja és a digitklímában is cseréltek vmi védelmet...Esetleg vmi ötlet h mi lehet a probléma v vmi megoldás?!előre is köszönöm....


:shock: Hogy ért el a kábel? Hogy tudta rátenni a negatív sarut a pozitív sarokra? Direkt nagyobb, hogy ne lehessen. :doglotlo:


Ezt sokan kérdezték tőlem,többen is, de itt vhogy kivételesen nem nagyobb és rátudta rakni....sajnos!Az aksit fordítva rakta be,el sem tudom képzelni h hogyan!Előtte nem igaz h nem látta h volt...áááh

Hogy-hogy nem nagyobb? :shock: Először a pozitív sarut kell rárakni, azt szerintem nem is lehet annyira összehúzni, hogy ne lötyögjön a sokkal kisebb átmérőjű negatív akkupóluson. Nagyobbra reszelte a sliccelést a sarun, hogy összébb menjen? Itt már fel kellett volna valaminek tűnnie! :doglotlo: A negatív saru sem megy rá, bár már ha odapróbálja, annak annyi! :facepalm:
Te láttad mikor elkövette ezt az orbitális baromságot?

_________________
Az élet rövid... mosolyogj amíg van fogad!


Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.02.26. 19:00 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.10. 19:35
Hozzászólások: 113
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Nem működik a szivargyújtóm. Gondoltam megnézem a biztosítékokat. A táblázatban az 51-es. A kesztyűtartóban 45-ig van számozva. Én amatőr merre találom a többi biztosítékot????
Köszönöm a segítségeteket!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.02.26. 19:01 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 3596
Tartózkodási hely: Szada
Adott köszi: 360 alkalommal
Kapott köszik: 551 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 TDS
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
petya1 írta:
Sziasztok!

Nem működik a szivargyújtóm. Gondoltam megnézem a biztosítékokat. A táblázatban az 51-es. A kesztyűtartóban 45-ig van számozva. Én amatőr merre találom a többi biztosítékot????
Köszönöm a segítségeteket!!

Jobb hátul az akksi felett.



Ezt a hozzászólást a szerzőnek Jerry az itt látható tagok köszönték meg: petya1
Értékelés: 5%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.02.26. 19:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.10. 19:35
Hozzászólások: 113
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
petya1 írta:
Sziasztok!

Nem működik a szivargyújtóm. Gondoltam megnézem a biztosítékokat. A táblázatban az 51-es. A kesztyűtartóban 45-ig van számozva. Én amatőr merre találom a többi biztosítékot????
Köszönöm a segítségeteket!!

Jobb hátul az akksi felett.


Megnéztem, de nincsenek beszámozva /legalábbis nem láttam/ és nekem így nem egyértelmű.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.02.26. 19:35 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 3596
Tartózkodási hely: Szada
Adott köszi: 360 alkalommal
Kapott köszik: 551 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 TDS
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
petya1 írta:
Jerry írta:
petya1 írta:
Sziasztok!

Nem működik a szivargyújtóm. Gondoltam megnézem a biztosítékokat. A táblázatban az 51-es. A kesztyűtartóban 45-ig van számozva. Én amatőr merre találom a többi biztosítékot????
Köszönöm a segítségeteket!!

Jobb hátul az akksi felett.


Megnéztem, de nincsenek beszámozva /legalábbis nem láttam/ és nekem így nem egyértelmű.

Pedig Gugli barátunk nagyon segítőkész ez esetben is!
Kép
:google


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.02.26. 20:27 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.02.26. 00:14
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Fejér megye
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: dízel
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Dzy987 írta:
barbrady írta:
Dzy987 írta:
Üdvözletem!

Nekem olyan gondom van,hogy polaritás csere történt az autóban /kedves szerelő/ (az autó:2002es e39 520d-136le) miután rányomta az akkumulátor negatívjára a pozitívot és fordítva 1sőnek szép szikrát vert /azt hitte gyujtáson van-régen rossz-/eztán rajta is tartotta h kerek legyen :/!Generátor füstölt (meghalt)ablaktörlő bekapcsolt,elektromos ablakok mentek kicsit +zavarodott!Computer szerencsére +maradt indult az autó töltés persze nem volt-azóta már van-!Na most amik maradtak gondok,Rádió nem kapcsol be dátumot időt mutatja!Elöl a központi nem megy csak manuálisan,elektromos tükrök sem!Ja és a digitklímában is cseréltek vmi védelmet...Esetleg vmi ötlet h mi lehet a probléma v vmi megoldás?!előre is köszönöm....


:shock: Hogy ért el a kábel? Hogy tudta rátenni a negatív sarut a pozitív sarokra? Direkt nagyobb, hogy ne lehessen. :doglotlo:


Ezt sokan kérdezték tőlem,többen is, de itt vhogy kivételesen nem nagyobb és rátudta rakni....sajnos!Az aksit fordítva rakta be,el sem tudom képzelni h hogyan!Előtte nem igaz h nem látta h volt...áááh

Hogy-hogy nem nagyobb? :shock: Először a pozitív sarut kell rárakni, azt szerintem nem is lehet annyira összehúzni, hogy ne lötyögjön a sokkal kisebb átmérőjű negatív akkupóluson. Nagyobbra reszelte a sliccelést a sarun, hogy összébb menjen? Itt már fel kellett volna valaminek tűnnie! :doglotlo: A negatív saru sem megy rá, bár már ha odapróbálja, annak annyi! :facepalm:
Te láttad mikor elkövette ezt az orbitális baromságot?


Nem az szerencse!Nem is tudom h mit csináltam vna!Hát pedig ő vhogy rávarázsolta...:/!Közben a rádió megjavult, nem bírtam várni vele hát szétszedtem..ha már az autóhifis nem tudta, nem is értem h miért nem kb negyed óra alatt kiszedtem és hátul a rádióban van 1db 10-es bizti az ment ki!Szerencsémre!Kicseréltem és működik:)!1el kevesebb....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.02.26. 20:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 2783
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 360 alkalommal
Kapott köszik: 629 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 530d
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Dzy987 írta:
Gallaca írta:
Dzy987 írta:
barbrady írta:
Dzy987 írta:
Üdvözletem!

Nekem olyan gondom van,hogy polaritás csere történt az autóban /kedves szerelő/ (az autó:2002es e39 520d-136le) miután rányomta az akkumulátor negatívjára a pozitívot és fordítva 1sőnek szép szikrát vert /azt hitte gyujtáson van-régen rossz-/eztán rajta is tartotta h kerek legyen :/!Generátor füstölt (meghalt)ablaktörlő bekapcsolt,elektromos ablakok mentek kicsit +zavarodott!Computer szerencsére +maradt indult az autó töltés persze nem volt-azóta már van-!Na most amik maradtak gondok,Rádió nem kapcsol be dátumot időt mutatja!Elöl a központi nem megy csak manuálisan,elektromos tükrök sem!Ja és a digitklímában is cseréltek vmi védelmet...Esetleg vmi ötlet h mi lehet a probléma v vmi megoldás?!előre is köszönöm....


:shock: Hogy ért el a kábel? Hogy tudta rátenni a negatív sarut a pozitív sarokra? Direkt nagyobb, hogy ne lehessen. :doglotlo:


Ezt sokan kérdezték tőlem,többen is, de itt vhogy kivételesen nem nagyobb és rátudta rakni....sajnos!Az aksit fordítva rakta be,el sem tudom képzelni h hogyan!Előtte nem igaz h nem látta h volt...áááh

Hogy-hogy nem nagyobb? :shock: Először a pozitív sarut kell rárakni, azt szerintem nem is lehet annyira összehúzni, hogy ne lötyögjön a sokkal kisebb átmérőjű negatív akkupóluson. Nagyobbra reszelte a sliccelést a sarun, hogy összébb menjen? Itt már fel kellett volna valaminek tűnnie! :doglotlo: A negatív saru sem megy rá, bár már ha odapróbálja, annak annyi! :facepalm:
Te láttad mikor elkövette ezt az orbitális baromságot?


Nem az szerencse!Nem is tudom h mit csináltam vna!Hát pedig ő vhogy rávarázsolta...:/!Közben a rádió megjavult, nem bírtam várni vele hát szétszedtem..ha már az autóhifis nem tudta, nem is értem h miért nem kb negyed óra alatt kiszedtem és hátul a rádióban van 1db 10-es bizti az ment ki!Szerencsémre!Kicseréltem és működik:)!1el kevesebb....

Ha nem láttad, akkor már gondolom mit csinált. Fájt a háta betenni az akksit a helyére, és bikakábellel kötötte össze szerintem. Fordítva :facepalm: Másképp nem lehetett. Most komolyan ilyen hülye ember nincs, nem lehet! Legalábbis én nem tudom elképzelni, pedig sok mindent láttam már. Vagy esetleg csont részeg volt. Bár az emberi hülyeség határtalan! :? Szerencséd, hogy nem volt gyújtáson. Akkor biztosan nagyobb lett volna a kár. Jó, hogy legalább a rádió megúszta, bár az az egy nélkülözhető lett volna a sokból.

_________________
Az élet rövid... mosolyogj amíg van fogad!


Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.03.13. 23:57 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.02.26. 00:14
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Fejér megye
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: dízel
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Megoldódott a probléma!A vezetőfelén ami kezeli az elektromos ablakokat elektromos tükröket...Na az a panel 1 része ment el(mivel az ablakokat kezelte-központi zárat tükröt nem.),és ez kommunikál a ground-modullal ami a központi zárér felelős, és ide már nem jutott el az áram csak erőlködés volt!Irány bontó, 10.e forintért kaptam másikat vezetőfelén tükör és központi zár megy és persze kezeli az ablakokat is!Az anyos ajtó felén kicsit izgibb, ott el van dugva a kárpit alatt 1 kis doboz ami megint csak a ground-modullal kommunikál és ezen keresztül kezeli a központi zárat!Azt megint csak bontóból, kicserélve és végre jó minden.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.03.15. 19:18 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2010.10.04. 00:00
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: Oroszlány,Érd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Segitséget szeretnék kérni egy 96-os 540i-hez.

Neha fogja magat es leall.autopalyan is menet közben,meg allo helyzetben is.
elsö alkalom utan kiderult,hogy a pollenszürö alatti hazban lövi ki a masodik helyen levo 30A-os biztositekot.3-ik alkalomnal mar 2 ora varakozas utan sikerult csak beinditanom.persze kellett egy par
biztositek.majd beleraktam 3 nap alatt 2000 km-ert semmi gond.aztan megint.
Valaki tudna segiteni hogy pontosan miert felelös az a bizti.
Ha jol emlékszem piros-fehér volt mind2 vezetek ami a biztositekhoz megy.

Elöre is köszönöm!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.03.15. 19:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 4683
Tartózkodási hely: Szarvas
Adott köszi: 339 alkalommal
Kapott köszik: 768 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bertalan01 írta:
Sziasztok!

Segitséget szeretnék kérni egy 96-os 540i-hez.

Neha fogja magat es leall.autopalyan is menet közben,meg allo helyzetben is.
elsö alkalom utan kiderult,hogy a pollenszürö alatti hazban lövi ki a masodik helyen levo 30A-os biztositekot.3-ik alkalomnal mar 2 ora varakozas utan sikerult csak beinditanom.persze kellett egy par
biztositek.majd beleraktam 3 nap alatt 2000 km-ert semmi gond.aztan megint.
Valaki tudna segiteni hogy pontosan miert felelös az a bizti.
Ha jol emlékszem piros-fehér volt mind2 vezetek ami a biztositekhoz megy.

Elöre is köszönöm!!!

Az a motorvezérlő biztije. Diag volt?

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.03.15. 21:39 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2010.10.04. 00:00
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: Oroszlány,Érd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia!

Igen volt!
Azt mondtak az okosok hogy szivosor csappantyu allito szelep,vagy tank szellöztetö szelep
lehet a ludas.
Masik helyen csak annyit hogy hatul az üzemanyagtank környeken kell keresni a hibat.
de ezt igy meg lehetett állapitani egy diagnoszikaval?
Igazabol nem tudom hogy merre induljak...

Köszönöm a gyors valaszt!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.03.16. 19:01 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2010.10.04. 00:00
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: Oroszlány,Érd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Most már ott tartunk,hogy az olajszint érzékelöre gyanakszunk.
Az tud még ilyen hibat okozni tudomasom szerint.
Valakinek valami ötlete van esetleg?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.03.16. 19:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 4683
Tartózkodási hely: Szarvas
Adott köszi: 339 alkalommal
Kapott köszik: 768 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bertalan01 írta:
Most már ott tartunk,hogy az olajszint érzékelöre gyanakszunk.
Az tud még ilyen hibat okozni tudomasom szerint.
Valakinek valami ötlete van esetleg?

Bmw diag volt, vagy univerzális?

Tapatalk2 ST25i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.03.16. 19:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2308
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 313 alkalommal
Kapott köszik: 375 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m54b25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bertalan01 írta:
Most már ott tartunk,hogy az olajszint érzékelöre gyanakszunk.
Az tud még ilyen hibat okozni tudomasom szerint.
Valakinek valami ötlete van esetleg?


Eddig bármilyen BMW-t láttam diagon,90%-ban hibának írta az olajszint jeladót.Ettől biztos hogy nem áll le,nem befolyásolja a működést.


Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.03.16. 20:14 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2010.10.04. 00:00
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: Oroszlány,Érd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Diag volt a Boschnál.
ott a tank szellöztetö hibajat, vagy a szivosor csappantyu allito szelep hibajat állapitottak meg.
Ez igy van nekem a papiron is.
vagy vagyra jol behatarolták.
Beszeltem par regi bmw-sel,akik szerint ez zárlat,ami persze még nem lép föl allandoan.
es ezt tuti nem tudjuk kiolvasni.
mit javasoltok tovabbiakban?
Van valaki komarom esztergom megyeben,vagy esetleg pest közelben,aki
tudna evvel foglalkozni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.03.16. 21:48 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 3596
Tartózkodási hely: Szada
Adott köszi: 360 alkalommal
Kapott köszik: 551 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 TDS
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bertalan01 írta:
Diag volt a Boschnál.
ott a tank szellöztetö hibajat, vagy a szivosor csappantyu allito szelep hibajat állapitottak meg.
Ez igy van nekem a papiron is.
vagy vagyra jol behatarolták.
Beszeltem par regi bmw-sel,akik szerint ez zárlat,ami persze még nem lép föl allandoan.
es ezt tuti nem tudjuk kiolvasni.
mit javasoltok tovabbiakban?
Van valaki komarom esztergom megyeben,vagy esetleg pest közelben,aki
tudna evvel foglalkozni?

Őt jó szívvel ajánlom! Imád rejtélyes hibákkal foglalkozni.
A totalcar-on rendszeresen ír ilyen cikkeket.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.03.18. 01:21 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.20. 23:15
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy tegnap óta a központi zár csak elöl működik... Belülről gombbal is és riasztóra is...
Nem zárja/nyitja a hátsó ajtókat, valamint a csomagtartó sem nyílik ki, mindig zárva van (csak kulccsal nyitható) és feltételezem a tankajtó sem nyílik (bár ezt még nem próbáltam). Van ennek valami biztosítéka?
Eleinte csak annyi volt a bajom, hogy a jobb hátsó ajtó nem mindig nyílt/záródott, volt hogy 2x kellett beriasztanom a kocsit, hogy lezárjon/kinyisson.
(Látom feljebb a képet, hogy a central locking system biztije ott van, de ha az megy ki, akkor gondolom sehol nincs kp zár.)
Hátha tud valaki valamit.
Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1454 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 73  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.



VigLink banner ad

VigLink badge