* *
Pontos idő: 2024.05.16. 07:05

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 104  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2013.09.22. 13:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
admin írta:
hamoriarpi írta:
Gondolom egy pötty is megjelent a napi számlálónál....

Az szerintem csak óracsoport mahinációnál van.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Ha eltérés van a LCM km és az óracsoport km állása között, akkor világít. Buszhibánál is ugyanez a helyzet.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013.09.22. 14:07 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Ha eltérés van a LCM km és az óracsoport km állása között, akkor világít. Buszhibánál is ugyanez a helyzet.

Na akkor biztos nem világit :)
Ha az óracsoportba kevesebb van akkor az lcm nem számolja a kilométert mig az óracsoport utolneméri.
Nekem így állt 22 ezret.
Ja és addig eprom hibát ír diagnál.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.22. 15:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
admin írta:
hamoriarpi írta:
Ha eltérés van a LCM km és az óracsoport km állása között, akkor világít. Buszhibánál is ugyanez a helyzet.

Na akkor biztos nem világit :)
Ha az óracsoportba kevesebb van akkor az lcm nem számolja a kilométert mig az óracsoport utolneméri.
Nekem így állt 22 ezret.
Ja és addig eprom hibát ír diagnál.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Pedig de. ;-)

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.22. 16:50 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
admin írta:
hamoriarpi írta:
Ha eltérés van a LCM km és az óracsoport km állása között, akkor világít. Buszhibánál is ugyanez a helyzet.

Na akkor biztos nem világit :)
Ha az óracsoportba kevesebb van akkor az lcm nem számolja a kilométert mig az óracsoport utolneméri.
Nekem így állt 22 ezret.
Ja és addig eprom hibát ír diagnál.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Pedig de. ;-)

Hiddel hogy nem világit!!
Addig világitott mig a vin nem volt átirva. De a kilóméterért nem.
Saját tapasztalatból mondom.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.22. 17:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
admin írta:
hamoriarpi írta:
admin írta:
hamoriarpi írta:
Ha eltérés van a LCM km és az óracsoport km állása között, akkor világít. Buszhibánál is ugyanez a helyzet.

Na akkor biztos nem világit :)
Ha az óracsoportba kevesebb van akkor az lcm nem számolja a kilométert mig az óracsoport utolneméri.
Nekem így állt 22 ezret.
Ja és addig eprom hibát ír diagnál.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Pedig de. ;-)

Hiddel hogy nem világit!!
Addig világitott mig a vin nem volt átirva. De a kilóméterért nem.
Saját tapasztalatból mondom.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Én egyszerre szoktam megírni LCM cserekor Scannerrel.
Azt hittem Km-állás miatt csinálja. Legközelebb kipróbálom +/- irányban is.
Bocs.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.22. 19:16 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Megerősítem Laci infóját.
Most ideiglenesen én is másik óracsoporttal járok, amiben kevesebb km van, mint az LCM-ben. De kis pötty nálam sincs.
Eeprom hiba viszont igen! Most már azt is tudom, hogy miért! Köszi Laci!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.22. 19:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Jerry írta:
Megerősítem Laci infóját.
Most ideiglenesen én is másik óracsoporttal járok, amiben kevesebb km van, mint az LCM-ben. De kis pötty nálam sincs.
Eeprom hiba viszont igen! Most már azt is tudom, hogy miért! Köszi Laci!

Ha van időd és módod, nézd már meg fordítva ha tudod. Vagyis vigyél be az LCM-be kevesebb km-t.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.22. 20:42 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
admin írta:
hamoriarpi írta:
admin írta:
hamoriarpi írta:
Ha eltérés van a LCM km és az óracsoport km állása között, akkor világít. Buszhibánál is ugyanez a helyzet.

Na akkor biztos nem világit :)
Ha az óracsoportba kevesebb van akkor az lcm nem számolja a kilométert mig az óracsoport utolneméri.
Nekem így állt 22 ezret.
Ja és addig eprom hibát ír diagnál.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Pedig de. ;-)

Hiddel hogy nem világit!!
Addig világitott mig a vin nem volt átirva. De a kilóméterért nem.
Saját tapasztalatból mondom.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Én egyszerre szoktam megírni LCM cserekor Scannerrel.
Azt hittem Km-állás miatt csinálja. Legközelebb kipróbálom +/- irányban is.
Bocs.

Mivel az ujabb tipusu óracsoport óraállását nem lehet írni csak szétszedve és epromot buzerálva amiért 20-25eft kérnek nekem ennyit nem ért. Az lcm-et meg nem akkartam vissza felé írni ezért maradt az utollérős változat :)


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.24. 15:01 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.07.09. 09:38
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Kis segítség kéne, hátha vki hallott már ilyenről:
Motor leállít, ajtó bezár, mondjuk mindez reggel 8 -kor. Munka után este hatkor megyek a kocsihoz, az óra állás jó esetben 8 óra 1 perc, rossz esetben mindent elfelejt (fogyasztási értékek, idő, dátum, stb), tehát a leállítás után mintha nem kapna áramot. Diagon volt, műszerfal hardver hiba, eddig oké. Hardver vezérlő (vagy mi a franc) újra lett indítva, hátha megoldódik, de a szerviz szerint nem fog, de azért bepróbálkoztak, hátha. Nem is oldódott meg, a hiba köszöni szépen, de maradt, sebaj, legalább érzi a törődést.
A gond, ami miatt segítségre lenne szükségem a következő: a szerviz szerint az egész műszerfalat cserélni kellene tokkal-vonóval, + felprogramozás... :facepalm: A felprogramozás oké, de tényleg cserélni kell az egész hóbelevancot? Nincs vkinek más 5lete, aki küzdött már ilyennel, vagy hallott már ilyenről, esetleg ért hozzá? Vagy talán szerviz tipp?
:help:


Köszi,
Lac


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.24. 15:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
valyuch írta:
Sziasztok!

Kis segítség kéne, hátha vki hallott már ilyenről:
Motor leállít, ajtó bezár, mondjuk mindez reggel 8 -kor. Munka után este hatkor megyek a kocsihoz, az óra állás jó esetben 8 óra 1 perc, rossz esetben mindent elfelejt (fogyasztási értékek, idő, dátum, stb), tehát a leállítás után mintha nem kapna áramot. Diagon volt, műszerfal hardver hiba, eddig oké. Hardver vezérlő (vagy mi a franc) újra lett indítva, hátha megoldódik, de a szerviz szerint nem fog, de azért bepróbálkoztak, hátha. Nem is oldódott meg, a hiba köszöni szépen, de maradt, sebaj, legalább érzi a törődést.
A gond, ami miatt segítségre lenne szükségem a következő: a szerviz szerint az egész műszerfalat cserélni kellene tokkal-vonóval, + felprogramozás... :facepalm: A felprogramozás oké, de tényleg cserélni kell az egész hóbelevancot? Nincs vkinek más 5lete, aki küzdött már ilyennel, vagy hallott már ilyenről, esetleg ért hozzá? Vagy talán szerviz tipp?
:help:


Köszi,
Lac


Szerintem nem kell ettől félni.Az egész hóbelevanc az óracsoportra vonatkozik,amit nem is gondolnád milyen baráti áron megkapsz Schnitzertől.Aztán valamelyik klubtárs átírja a km. állást.
Ha tényleg ez a hiba.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Padre540 az itt látható tagok köszönték meg: valyuch
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.24. 15:11 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
valyuch írta:
Sziasztok!

Kis segítség kéne, hátha vki hallott már ilyenről:
Motor leállít, ajtó bezár, mondjuk mindez reggel 8 -kor. Munka után este hatkor megyek a kocsihoz, az óra állás jó esetben 8 óra 1 perc, rossz esetben mindent elfelejt (fogyasztási értékek, idő, dátum, stb), tehát a leállítás után mintha nem kapna áramot. Diagon volt, műszerfal hardver hiba, eddig oké. Hardver vezérlő (vagy mi a franc) újra lett indítva, hátha megoldódik, de a szerviz szerint nem fog, de azért bepróbálkoztak, hátha. Nem is oldódott meg, a hiba köszöni szépen, de maradt, sebaj, legalább érzi a törődést.
A gond, ami miatt segítségre lenne szükségem a következő: a szerviz szerint az egész műszerfalat cserélni kellene tokkal-vonóval, + felprogramozás... :facepalm: A felprogramozás oké, de tényleg cserélni kell az egész hóbelevancot? Nincs vkinek más 5lete, aki küzdött már ilyennel, vagy hallott már ilyenről, esetleg ért hozzá? Vagy talán szerviz tipp?
:help:


Köszi,
Lac


Szerintem nem kell ettől félni.Az egész hóbelevanc az óracsoportra vonatkozik,amit nem is gondolnád milyen baráti áron megkapsz Schnitzertől.Aztán valamelyik klubtárs átírja a km. állást.
Ha tényleg ez a hiba.

A km állást és az SA kódot!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Jerry az itt látható tagok köszönték meg: 2 Padre540, valyuch
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.24. 16:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Jerry írta:
Padre540 írta:
valyuch írta:
Sziasztok!

Kis segítség kéne, hátha vki hallott már ilyenről:
Motor leállít, ajtó bezár, mondjuk mindez reggel 8 -kor. Munka után este hatkor megyek a kocsihoz, az óra állás jó esetben 8 óra 1 perc, rossz esetben mindent elfelejt (fogyasztási értékek, idő, dátum, stb), tehát a leállítás után mintha nem kapna áramot. Diagon volt, műszerfal hardver hiba, eddig oké. Hardver vezérlő (vagy mi a franc) újra lett indítva, hátha megoldódik, de a szerviz szerint nem fog, de azért bepróbálkoztak, hátha. Nem is oldódott meg, a hiba köszöni szépen, de maradt, sebaj, legalább érzi a törődést.
A gond, ami miatt segítségre lenne szükségem a következő: a szerviz szerint az egész műszerfalat cserélni kellene tokkal-vonóval, + felprogramozás... :facepalm: A felprogramozás oké, de tényleg cserélni kell az egész hóbelevancot? Nincs vkinek más 5lete, aki küzdött már ilyennel, vagy hallott már ilyenről, esetleg ért hozzá? Vagy talán szerviz tipp?
:help:


Köszi,
Lac


Szerintem nem kell ettől félni.Az egész hóbelevanc az óracsoportra vonatkozik,amit nem is gondolnád milyen baráti áron megkapsz Schnitzertől.Aztán valamelyik klubtárs átírja a km. állást.
Ha tényleg ez a hiba.

A km állást és az SA kódot!

Ha lehet szoftveresen...
2000. márciusiban már nem lehet.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.25. 07:32 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Jerry írta:
Padre540 írta:
valyuch írta:
Sziasztok!

Kis segítség kéne, hátha vki hallott már ilyenről:
Motor leállít, ajtó bezár, mondjuk mindez reggel 8 -kor. Munka után este hatkor megyek a kocsihoz, az óra állás jó esetben 8 óra 1 perc, rossz esetben mindent elfelejt (fogyasztási értékek, idő, dátum, stb), tehát a leállítás után mintha nem kapna áramot. Diagon volt, műszerfal hardver hiba, eddig oké. Hardver vezérlő (vagy mi a franc) újra lett indítva, hátha megoldódik, de a szerviz szerint nem fog, de azért bepróbálkoztak, hátha. Nem is oldódott meg, a hiba köszöni szépen, de maradt, sebaj, legalább érzi a törődést.
A gond, ami miatt segítségre lenne szükségem a következő: a szerviz szerint az egész műszerfalat cserélni kellene tokkal-vonóval, + felprogramozás... :facepalm: A felprogramozás oké, de tényleg cserélni kell az egész hóbelevancot? Nincs vkinek más 5lete, aki küzdött már ilyennel, vagy hallott már ilyenről, esetleg ért hozzá? Vagy talán szerviz tipp?
:help:


Köszi,
Lac


Szerintem nem kell ettől félni.Az egész hóbelevanc az óracsoportra vonatkozik,amit nem is gondolnád milyen baráti áron megkapsz Schnitzertől.Aztán valamelyik klubtárs átírja a km. állást.
Ha tényleg ez a hiba.

A km állást és az SA kódot!

Ha lehet szoftveresen...
2000. márciusiban már nem lehet.

Természetesen, de valyuch adatlapján 1999 áll. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.10.14. 22:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Mélyen tisztelt publikum!
Segítséget szeretnék kérni egy barátom autójával (E39 530d preface sedan) kapcsolatban. Az agyérgörcs kerülget ha csak rá gondolok. :facepalm:
A problémát biztosan beázás okozza. Kérdés, hogy hol és mi ázhat és csinálhat buszzárlatot. Hónapok óta nem bírunk rájönni még az ázás helyére sem.

Tünetek autómosatás után:
-index-visszajelzés nincs
-multi gombsor nem reagál
-rádió nem kapcsolható
-MID-en még csak óra sincs.
2-3 nap után a mosást követően kiszárad és minden megjavul.

Ha sima eső van és akkor van az autó használva, akkor nincs semmi tünet. CSAK mosatás után.

Amik ki lettek zárva:
-LCM cserélve is lett, semmi változás. Visszakerült a régi, de nem ázik azon a területen. Minden száraz.
-Grund Modul szintén.
-Jobb és bal taposó elosztói por szárazak, oxid nincs.
-Beázás és hiba jelentkezésekor egyesével le lettek huzigálva: rádió, erősítő, telefon modul, IHKA. Semmi változás.

Szálanként tépem ki a hajam :!:

Mi lehet még :?: :?: :?:
Kályhára gondoltam még esetleg.
Várom a hozzáértő ötleteket. Előre is köszönöm.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.10.15. 21:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Bezzeg amikor nekem kéne segítség :!: :!: :!: :doglotlo:
:hangos: MONNYOMMÁ VALAKI VALAMIT :!: :!: :!:
:facepalm: Esküszöm megőrülök ettől az autótól.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.10.15. 21:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Bezzeg amikor nekem kéne segítség :!: :!: :!: :doglotlo:
:hangos: MONNYOMMÁ VALAKI VALAMIT :!: :!: :!:
:facepalm: Esküszöm megőrülök ettől az autótól.

Milyen mosoval mossatok, hogy a kalyhara tippelsz? Van napfenyteto rajta?

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.10.15. 21:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
morv írta:
hamoriarpi írta:
Bezzeg amikor nekem kéne segítség :!: :!: :!: :doglotlo:
:hangos: MONNYOMMÁ VALAKI VALAMIT :!: :!: :!:
:facepalm: Esküszöm megőrülök ettől az autótól.

Milyen mosoval mossatok, hogy a kalyhara tippelsz? Van napfenyteto rajta?

Nincs napfénytető és a MOM Parkban mossák a Sonaxban.
Eső után nem jön elő, ezért gondoltam, hogy valami alsó, nagy nyomású víz okozza.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.10.15. 21:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
morv írta:
hamoriarpi írta:
Bezzeg amikor nekem kéne segítség :!: :!: :!: :doglotlo:
:hangos: MONNYOMMÁ VALAKI VALAMIT :!: :!: :!:
:facepalm: Esküszöm megőrülök ettől az autótól.

Milyen mosoval mossatok, hogy a kalyhara tippelsz? Van napfenyteto rajta?

Nincs napfénytető és a MOM Parkban mossák a Sonaxban.
Eső után nem jön elő, ezért gondoltam, hogy valami alsó, nagy nyomású víz okozza.

Megvan alul minden burkolata? A kalyhat sem olyan nehez kizarni, kiveszitek a dobbetetet, nyakon ontitek egy vodor vizzel es teszt.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.10.15. 23:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
hamoriarpi írta:
Bezzeg amikor nekem kéne segítség :!: :!: :!: :doglotlo:
:hangos: MONNYOMMÁ VALAKI VALAMIT :!: :!: :!:
:facepalm: Esküszöm megőrülök ettől az autótól.

MeeTemáá olyan hibákkal állsz elő, amire csak kamillázunk. Előre megfontolt szándékkal, előre lelőtted a lehetséges tippjeinket, így mitmonnyunk?
Jobb pollenszűrő alatti E-box. Kályha. Ha rádiómodulos, akkor esetleg a bal hátsó lámpánál(akkor már a jobbnál is) el szokott fáradni a tömítés, keletkezik egy kb 5cm széles rés, pont ott, ahol a csomitető alatt a vízelvezetés van, a befolyó víz a rádiómodulra csorog éppen, abban is van I-busz. CD-tárban is, annak a vezetéke is beleérhet a befolyó vízbe. Nehéz így tippet adni.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.10.15. 23:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Gallaca írta:
hamoriarpi írta:
Bezzeg amikor nekem kéne segítség :!: :!: :!: :doglotlo:
:hangos: MONNYOMMÁ VALAKI VALAMIT :!: :!: :!:
:facepalm: Esküszöm megőrülök ettől az autótól.

MeeTemáá olyan hibákkal állsz elő, amire csak kamillázunk. Előre megfontolt szándékkal, előre lelőtted a lehetséges tippjeinket, így mitmonnyunk?
Jobb pollenszűrő alatti E-box. Kályha. Ha rádiómodulos, akkor esetleg a bal hátsó lámpánál(akkor már a jobbnál is) el szokott fáradni a tömítés, keletkezik egy kb 5cm széles rés, pont ott, ahol a csomitető alatt a vízelvezetés van, a befolyó víz a rádiómodulra csorog éppen, abban is van I-busz. CD-tárban is, annak a vezetéke is beleérhet a befolyó vízbe. Nehéz így tippet adni.

E-box csont száraz. Megnéztük azt is. Nekem a kályha az utolsó tippem.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 104  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 14 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator